КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧМЕ
ПЛАНУВАННЯ
№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
|||||||||||||
2 клас
|
||||||||||||||||
І семестр
|
||||||||||||||||
1
|
Що вивчає предмет
інформатика. Правила поведінки в кабінеті інформатики
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Ознайомлення з
комп'ютером
|
3
|
|
||||||||||||||
2
|
Ознайомлення з комп'ютером
|
1
|
|
|||||||||||||
3
|
Пристрої комп'ютера.
Поняття «курсор». Ознайомлення з маніпулятором «миша»
|
1
|
|
|||||||||||||
4
|
Різні види курсорів.
Клавіші керування курсором
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Мова стрілок
|
5
|
|
||||||||||||||
5
|
«Угору», «униз», «ліворуч», «праворуч»
|
1
|
|
|||||||||||||
6
|
Ознайомлення з мовою стрілок
|
1
|
|
|||||||||||||
7
|
Керування виконавцями
|
1
|
|
|||||||||||||
8
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
9
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Множини
|
6
|
|
||||||||||||||
10
|
Ознайомлення з поняттям «множина»
|
1
|
|
|||||||||||||
11
|
Множини і підмножини
|
1
|
|
|||||||||||||
12
|
Спільна ознака
|
1
|
|
|||||||||||||
13
|
Операції з множинами
|
1
|
|
|||||||||||||
14
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
|||||||||||||
15
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
2
|
|
||||||||||||||
16
|
Розв'язування задач
|
1
|
|
|||||||||||||
17
|
Розв'язування задач
|
1
|
|
|||||||||||||
II семестр
|
||||||||||||||||
Повторення
вивченого у І семестрі
|
2
|
|
||||||||||||||
18
|
Повторення вивченого у
І семестрі
|
1
|
|
|||||||||||||
19
|
Повторення вивченого у
І семестрі
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Вступ до логіки
|
11
|
|
||||||||||||||
20
|
Вступ до логіки
|
1
|
|
|||||||||||||
21
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
22
|
ізв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
23
|
Ознайомлення із запереченням
|
1
|
|
|||||||||||||
24
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
25
|
Розв'язування ребусів
|
1
|
|
|||||||||||||
26
|
Розв'язування ребусів
|
1
|
|
|||||||||||||
27
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
28
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
29
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
ЗО
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
31
|
Підсумковий урок
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
3
|
|
||||||||||||||
32
|
Робота з прикладним
програмним забезпеченням навчального характеру
|
1
|
|
|||||||||||||
33
|
Робота з прикладним
програмним забезпеченням навчального характеру
|
1
|
|
|||||||||||||
34
|
Робота з прикладним
програмним забезпеченням навчального характеру
|
1
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||
№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
|||||||||||||
З клас
|
||||||||||||||||
І семестр
|
||||||||||||||||
Тема:
Повторення вивченого у 2 класі
|
3
|
|
||||||||||||||
1
|
Правила поведінки в
кабінеті інформатики. Що вміє комп'ютер
|
1
|
|
|||||||||||||
2
|
Повторення. Пристрої комп'ютера
|
1
|
|
|||||||||||||
3
|
Повторення. Множина. Пошук «зайвого»
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема:
Поняття «Інформація». Види роботи з інформацією
|
7
|
|
||||||||||||||
4
|
Що таке інформація
|
1
|
|
|||||||||||||
5
|
Способи передавання й
отримання інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
6
|
Властивості інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
7
|
Кодування інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
8
|
Кодування інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
9
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
10
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Обробка текстової
інформації
|
6
|
|
||||||||||||||
11
|
Ознайомлення з поняттям
«текстовий редактор»
|
1
|
|
|||||||||||||
12
|
Клавіатура
|
1
|
|
|||||||||||||
13
|
Основні прийоми
введення і редагування тексту
|
1
|
|
|||||||||||||
14
|
Основні прийоми
введення і редагування тексту
|
1
|
|
|||||||||||||
15
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
16
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
1
|
|
||||||||||||||
17
|
Розв'язування задач
|
1
|
|
|||||||||||||
II семестр
|
||||||||||||||||
Тема: Логіка й
інформація
|
6
|
|
||||||||||||||
№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
|||||||||||||
18
|
Логічні закінчення
|
1
|
|
|||||||||||||
19
|
Логіка та мова
|
1
|
|
|||||||||||||
20
|
Істинні та хибні висловлювання
|
1
|
|
|||||||||||||
21
|
Логіка й інформація
|
1
|
|
|||||||||||||
22
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
23
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Обробка графічної
інформації
|
7
|
|
||||||||||||||
24
|
Ознайомлення з
графічним редактором «Раіпі»
|
1
|
|
|||||||||||||
25
|
Ознайомлення з інструментом «Лінія»
|
1
|
|
|||||||||||||
26
|
Ознайомлення з
інструментом «Прямокутник», «Округлений прямокутник» і «Еліпс»
|
1
|
|
|||||||||||||
27
|
Інструмент «Крива»
|
1
|
|
|||||||||||||
28
|
Колір у графічному
редакторі «Раті»
|
1
|
|
|||||||||||||
29
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
ЗО
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
31
|
Підсумковий урок.
Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального характеру
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
3
|
|
||||||||||||||
32
|
Поняття «Симетрія»
|
1
|
|
|||||||||||||
33
|
Побудова симетричних фігур
|
1
|
|
|||||||||||||
34
|
Побудова симетричних фігур
|
1
|
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||||
№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
|||||||||||||
4 клас
|
||||||||||||||||
І семестр
|
||||||||||||||||
Тема:
Повторення вивченого у 3 класі
|
3
|
|
||||||||||||||
1
|
Повторення. Інформація
|
1
|
|
|||||||||||||
2
|
Повторення. Дії над
інформацією. Властивості інформації. Кодування
інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
3
|
Повторення. Пристрої комп'ютера
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема: Алгоритми й
виконавці
|
11
|
|
||||||||||||||
4
|
Алгоритм
|
1
|
|
|||||||||||||
5
|
Ознайомлення зі
способами запису алгоритмів
|
1
|
|
|||||||||||||
6
|
Основні алгоритмічні структури
|
1
|
|
|||||||||||||
7
|
Основні алгоритмічні структури
|
1
|
|
|||||||||||||
8
|
Складання алгоритмів.
Запис алгоритмів різними способами
|
1
|
|
|||||||||||||
9
|
Складання алгоритмів.
Запис алгоритмів різними способами
|
1
|
|
|||||||||||||
10
|
Запис алгоритмів мовою стрілок
|
1
|
|
|||||||||||||
11
|
Запис алгоритмів для
виконавця «їжачок»
|
1
|
|
|||||||||||||
12
|
Складання алгоритмів
для виконавця «їжачок»
|
1
|
|
|||||||||||||
13
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
14
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
3
|
|
||||||||||||||
15
|
Поняття «Масив»
|
1
|
|
|||||||||||||
16
|
Робота з масивами
|
1
|
|
|||||||||||||
17
|
Робота з масивами
|
1
|
|
|||||||||||||
II семестр
|
||||||||||||||||
Тема: Логіка та
математика
|
5
|
|
||||||||||||||
18
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
19
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
20
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|
|||||||||||||
21
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
22
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема:
Обробка текстової інформації (продовження)
|
5
|
|
||||||||||||||
23
|
Повторення правил
уведення й редагування текстової інформації
|
1
|
|
|||||||||||||
24
|
Основні прийоми
введення й редагування тексту
|
1
|
|
|||||||||||||
25
|
Копіювання і
перенесення фрагментів тексту
|
1
|
|
|||||||||||||
26
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|
|||||||||||||
27
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
|||||||||||||
Тема:
Обробка графічної інформації (продовження)
|
4
|
|
||||||||||||||
28
|
Інструменти графічного редактора «Раіпі»
|
1
|
|
|||||||||||||
29
|
Робота з фрагментами малюнка
|
1
|
|
|||||||||||||
30
|
Дзеркальне відображення
блоку малюнка щодо вертикалі й горизонталі. Обертання
виділеного блоку
|
1
|
|
|||||||||||||
31
|
Побудова орнаментів
|
1
|
|
|||||||||||||
32
|
Підсумковий урок
|
1
|
|
|||||||||||||
Резервний час
|
|
|
||||||||||||||
33
|
Побудова орнаментів.
Використання інструмента «Масштаб»
|
|
|
|||||||||||||
34
|
Побудова орнаментів. Використання інстру-
|
|
|
|||||||||||||
|
мента «Масштаб»
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий